close menu

פתיחת מחזור נוסף לקורס ה-Deep learning של קהילת Machine & Deep learning Israel

לאחר הרבה הכנות והפקת לקחים מהקורס הקודם, גיל, ניר, ערן ואני שמחים להודיע כי אנחנו פותחים מחזור נוסף לקורס הdeep learning של הקהילה ומפרסמים לינק להרשמה לקראת המחזור הבא.

למי שלא מכיר: בשנה שעברה החלטנו ארבעת האדמינים בקבוצה לקחת את הקורס המוכר של סטנפורד "CS231n: Convolutional Neural Networks for Visual Recognition" ולהעביר אותו בצורה פורנטלית ובעברית באופן התנדבותי לחלוטין – וללא כל עלות למשתתפים. הקורס הועבר לקבוצה של 60 סטודנטים שהגיעו מידי שבוע במשך ארבעה חודשים לגוגל קמפוס כדי ללמוד על התחום. לאחר ארבעת החודשים הצמדנו לבוגרים שרצו מנטורים מהתעשייה לטובת פרויקט גמר שמציג את הידע הנרכש בקורס עצמו.

הקורס הקודם היה הצלחה. אלו שצלחו את הקורס עד סופו רכשו סט כלים חדש וידע שעזר לחלקם למצוא עבודות חדשות או לעשות שינוי קריירה בתוך הארגון בהם הם עובדים. השנה אנחנו מתכוונים להפוך את הקורס למקצועי עוד יותר וליישם את כל הלקחים שהפקנו מהמחזור הקודם. אנחנו נוסיף הדרכות על שירות הענן של גוגל, תרגולים סביב עבודות הבית וחיבור חזק יותר לתעשייה בפרויקטי הגמר. כפועל יוצא מכך זה אומר שרף הסינון עולה והרצינות שאנחנו מצפים מהמחזור החדש עולה גם היא.

כמו כן, קחו בחשבון שהקורס הוא מאוד Hands On ומתמטי לכן נדרשים גם ידע מתמטי ותכנותי ברמה גבוהה (אלגברה לינארית, חד"וא, הסתברות ופיתון). ידע זה קריטי להבנת הקורס ומטלות הבית השונות לכן אנא הירשמו רק אם יש לכם שליטה מספקת בנושאים הנ"ל.

אנחנו מציינים את הנהלים כבר עכשיו, לפני ההרשמה עצמה, כדי שתוכלו לעבור על כל התנאים ולהבין שהם מתאימים לכם. אנחנו לא מתכוונים לעגל פינות והמשמעת הנוקשה נועדה כדי שכל אחד שנבחר יפיק את המירב מהקורס ויצדיק את העובדה שדווקא הוא נבחר על פני מועמד אחר. בדיוק כמו בשנה הקודמת, גם הפעם אנחנו נקפיד על ייצוג שווה בין נשים וגברים בקורס, אך אין זה אומר שנקודה זו משפיעה על הסינון עצמו או על הרף הנדרש.

נהלים חשובים של הקורס:

  • אין איחורים של למעלה מחצי שעה – איחור שכזה יחשב כחיסור.
  • כולנו בני אדם, כולנו חולים לפעמים או רוצים לקחת חופש – ולכן נאפשר שני חיסורים לכל היותר במהלך הקורס, ונבקש לגביהם עדכון מראש.
  • הקורס כולל מטלות תכנות ואלגורתמיקה מורכבות. המטלות לא ייבדקו על ידינו אבל הן משמעותיות לטובת תהליך הלמידה וצליחת הקורס בצורה טובה. הציפייה שלנו היא ביצוע כלל המטלות בזמן המוקדש לכך בסילבוס הקורס. אנחנו נפעל להביא מתרגלים שיוכלו לסייע לכם בכך, אך אתם נדרשים להתאמץ גם באופן עצמאי לפני קבלת העזרה.
  • הקורס דורש גישה טכנולוגית מעל בסיסית ודורש עבודה בסביבת לינוקס בענן. אנחנו נספק עזרה בסיסית בתחילת הקורס בהכנת המערכת אבל מדובר ביישור קו בלבד.
  • הקורס כולל פרויקט גמר בליווי אנשי מפתח מנוסים מחברות מובילות בתחום. הפרויקטים הם פרויקטי רשות, אך יכולים לסייע רבות למי שרוצה להתמקצע בנושא ומהווים יתרון משמעותי למחפשי עבודה בתחום.
  • אין להכניס חברים/מכרים/קולגות לקורס ללא ידיעתנו או הסכמתנו. זה שהתקבלתם לא אומר שאתם יכולים לצרף חברים.
  • בתחילת כל שיעור אנחנו נעביר דף שמות בו תוכלו לסמן את שמכם ולמלא נוכחות.

עכשיו, לאחר שקראתם וקיבלתם את הנהלים שלנו תוכלו להירשם בלינק המצורף למטה. הלינק כולל מספר שאלות מקדימות שיאפשרו לנו להכיר אתכם בצורה טובה יותר ולהבין האם אתם הפרופיל שאותו אנחנו מחפשים. ההרשמה פתוחה עד ה-30.9 כאשר ההודעה למתקבלים תימסר ב-15.10. אנא מהרו להירשם ואל תדחו את ההרשמה לרגע האחרון. לא תתאפשר הרשמה לקורס לאחר ה-30.9 ללא יוצא מהכלל.

הקורס עצמו יועבר בגוגל קמפוס ויתחיל ב-7.11.2018 ויתקיים במשך ימי רביעי בערב (18:00 עד 20:30) עד ל-27.2.2019.

נקודה חשובה: הרשמה בטופס הנ"ל לא מקנה לכם מקום בקורס, רק מי שיתקבל לקורס יקבל מייל עם אישור קבלה לקורס.

לטופס הרשמה לחצו כאן.

עוד בנושא: