close menu

לקראת GTC 2024 – הסשנים המומלצים

הכנס של אנבידיה ממש מעבר לפינה, כפי שהבטחנו הכנו רשימה של סשנים מומלצים וכאלו שממש לא כדאי לכם לפספס.

למי שלא ביקר עדיין באתר הכנס והציץ באג'נדה מוזמן להיכנס ולהתרשם, באמת שיש מגוון הרצאות מאוד מעניינות. 

השלישיה הפותחת שאנחנו בהחלט חושבים שהם MUST:

  1. GTC 2024 Keynote– מנכ"ל החברה, Jensen Hung, ישתף אותנו ביכולות החדשות שהחברה פיתחה, על המגמות שהם צופים יתפתחו ואיך NVIDIA משתלבת טכנולוגית בכל תחום. בטוח יהיה מעניין!

לינק להרשמה.

 

2. Transormering AI – הפאנל הייחודי הזה מאגד את כל כותבתי המאמר האייקוני "Attention Is All You Need", בו הם חשפו את ארכיטקטורת הטרנספורמרים. מאז כתיבת המאמר הרבה השתנה, ומדהים לראות מה כל אחד מהם ייצר ולאן הוא הגיע. כיום הארכיטקטורות שולטות בכל תחום הקשור לAI ומהוות בסיס למהפכה בתעשייה. ואם זה לא מספיק, הפאנל יהיה בהנחיית מנכ"ל Nvidia שיצור דיון מרתק, עם נגיעות בעבר ובעיקר הסתכלות אל עבר העתיד.  

דוברי הפאנל:

 Jensen Hung-Founder& CEO, Nvidia; Ashish Vaswani- Co-Founder&CEO, Essentinial AI; Noam Shazeer- CEO & Co-Founder, Character.AI; Niki Parmar- Co-Founder, Essential AI; Jakob Uszkoreit- CEO, Inceptive; Llion Jones- Co-Founder & CTO, Sakana AI; Adian Gomez- Co-Founder &CEO, Cohere; Illia Polosukhin- Co-Founder, NEAR Protocol 

לינק להרשמה.

 

3. Fireside Chat with Fei-Fei Li and Bill Dally: The High-Speed Revolution in AI and Managing the Impact on Humanity

פרופסור פיפי לי תשתף בתובנות מתוך הספר האחרון שהיא כתבה, על הניסיון שלה בשילוב בין אקדמיה לאנטרפרייז ומודלי שפה גדולים.  בנוסף היא תדבר על איך מודלי תמונה התפתחו מהמהפכה הטכנולוגית ומהם חלק מהשימושים בהם. 

דוברים: Fei-Fei Li, Sequoia Professor of Computer Science, Stanford University, Denning Family Co-Director, Stanford Institute for Human-Centered AI (HAI), Stanford University

Bill Dally, Chief Scientist and Senior Vice President of Research, NVIDIA

לינק להרשמה.

NVIDIA השנה שמה דגש חזק בכנס על GenAI ויש לא מעט הרצאות מכל הסוגים הקשורים לנושא, ווידאו, תמונה קול ועוד רבים ומעניינים. 

הנה מספר הרצאות בנושא GenAI שאנחנו ממליצים לצפות:

בנוסף, עוד שתי הרצאות וירטואליות שנשמעות לנו מעניינות:

 

למי שיהיה שם פיזית אנחנו ממליצים להיכנס לא לפספס את הוורקשופים הבאים (או חלק מהם):

 

מקווים שתהנו ותכתבו לנו בקבוצה מה חשבתם על הסשנים שראיתם.

עוד בנושא: