close menu

מצגות מערב גמר של MDLI Course – המחזור השני

לאחר למעלה מתשעה חודשים, בערב תצוגת פרויקטי גמר, הגיע לסופו בתחילת השבוע ה-MDLI Course – קורס ההתנדבותי שארגנו Eran PazGil LeviNir Ben-Zvi ואנוכי. הקורס שהועבר היה זהה לקורס CS231n: Convolutional Neural Networks for Visual Recognition של אוניברסיטת סטנפורד. לאחר ארבעה חודשים של קורס, חיברנו לסטודנטים שלנו מנטורים מהתעשייה, שהנחו אותם לאורך כל פרויקט הגמר. לאחר סיום העבודה על הרעיונות השונים שלהם, הסטודנטים שלנו הציגו את הפרויקטים שלהם בדמו דיי מיוחד שארגנו לכבודם בגוגל קמפוס.

בערב זה הוצגו שמונה פרויקטים מרתקים שסיכמו את כל מה שהסטודנטים שלנו למדו בחודשים האחרונים. כל פרויקט היה ייחודי ומעניין, ואף גרם לסטודנטים “לכלכך” קצת את הידיים ובאמת להרגיש איך זה לעבוד על אתגר אמיתי מקצה לקצה. ואם זה לא מספיק, גם בערב הזה, בדיוק כמו בקורס, יחס הגברים והנשים שהציגו היה זהה. בהמשך הכתבה תוכלו לראות את כל המצגות אותן הציגו הסטודנטים ואף את פרטיהם ליצירת קשר ולמידע נוסף.

זו הזדמנות מעולה גם להודות לכל המנטורים שנרתמו ועזרו לסטודנטים שלנו בפרויקטי הגמר. כולם, ללא יוצא מן הכלל, עבדו צמוד איתם לאורך כל הפרויקט וידעו תמיד ללוות ולכוון שצריך. המנטורים מוזכרים במצגות עצמן ואנחנו קוראים מכאן לחברות נוספות שרוצות לקחת חלק בפרויקטי בשנה הבאה לפנות אלינו כבר עכשיו.

תודה נוספת היא לכל הצוות בגוגל שהעניק לנו מעטפת אדירה והדוקה שסייעה לנו הרבות לצלוח את הקורס בכזו הצלחה. תודה ראשונה וענקית היא ל Naama Yanko שדאגה לקרדיטים בענן לכל הסטודנטים שלנו לקורס (וגם לתוספות הגדולות בזמן העבודה על פרויקטי הגמר). תודה עצומה, לכל הצוות המקצועי של הקמפוס שאירח אותנו במשך ארבעה חודשים בכל שבוע ותמיד היו שם בשבילינו.

נשמח גם להודות ל Matan Friedmann, בוגר הקורס הראשון שלנו, שהצטרף כמתרגל במחזור הזה וסייע לנו לא מעט בשמירה על הרמה הגבוהה של הסטודנטים. זו דוגמא מדהימה לדרך שהבוגרים שלנו משתלבים בחזרה כדי לסייע לקהילה ועד כמה הם הפכו להיות חזקים בתחום. מתן כמובן ימשיך איתנו בשנה הבאה ויעזור לנו להרים את הרמה של הסטודנטים הבאים אפילו מעבר.

תודה גדולה גם כמובן לכל הסטודנטים שלנו שהתמידו ועבדו קשה כדי לגרום לערב הזה להיות ברמה הגבוהה ביותר. תודה גם לכל האורחים שלנו מהתעשייה שהגיעו לשמוע על הפרויקטים, לשאול שאלות ולהתרשם מהעשייה של הסטודנטים.

נשאלנו הרבה פעמים אם ומתי נפתח קורס נוסף והיכן אפשר להתעדכן על כך. אנחנו מאמינים כי כן נפתח מחזור נוסף והוא ככל הנראה יתקיים בחודש נובמבר כמו בפעם הקודמת. ניתן להתעדכן בקבוצה ואני ממליץ גם להירשם לניוזלטר כדי להבטיח שלא תפספסו את הפרסום בגלל האלגוריתם של פייסבוק. אם אתם רוצים להיות בטוחים במאה אחוז, הצטרפו לערוץ הטלגם החדש שלנו. בנוסף לכך אני ממליץ לבקר בשתי כתבות שכתבתי בנושא שיכולות לסייע למי שרוצה להתחיל גם הוא להיכנס לתחום: קורסים מומלצים וספרים ממולצים. בנוסף לכך, מי שמחפש קורסים ומתלבט במה לבחור, גם לזה כתבתי מדריך מקיף. מי שכבר פועל בתחום ומחפש עבודה מוזמן להיכנס ללוח המשרות שלנו שמתעדכן על בסיס יומי.

ועוד נקודה אחת אחרונה, יש לכם עבודה שמתאימה לבוגרים שלנו? תרגישו חופשי לפנות אליהם ישירות או לפנות אלינו כדי לעשות את החיבור. אנחנו יכולים להמליץ עליהם בעיניים עצומות.

פרויקטים:

Adjusting NAS training towards more efficient networks

Team members: Miki Naimer, Yuval Goddard and Tal Van Dijk

 

DRIVE: Digital Retinal Images for Vessel Extraction

Team members: Shiran Schwartz, Natasha Chernyavsky and Michal Gimmon

 

 

How we used transfer learning to improve the identification of meaningful findings
on chest x-ray

Team members: Dana Averbuch, Netta Shemesh, Gil Baron and Mila Orlovsky

 

 

 

URBAN SCENES ADAPTION FOR AV

Team members:

Amir Mallak and Rotem Duani and Alon Diamant.
.

Speckles Deep Learning for Human Identification

Team members: Zeev Kalyuzhner, Or LevitasFelix Kalichman and Ron Jacobson.

 

 

Teach the pawn English

Team members: Yael Green and Doron Haritan

 

 

IoU Prediction for Tracking

Team members: Nimrod Daniel

 

 

Object tracking

Team members: Moshe Karl

 

 

 

עוד בנושא: